JOGA- vispārējā prakse

Nodarbībās izmantojami dažādu jogas skolu stili:hatha joga, vinjasa flow, aštanga joga, Šivananda joga.


Vispārējās prakses nodarbībās mēs izmantojam dažādu pazīstamu jogas skolu stilus: hatha-joga, vinjasa flow, Šivanandas joga, aštanga-joga, jogaterapija. Šāda pieeja palīdz padarīt praksi par daudzpusīgu un interesantu. Nodarbību pamatā ir netraumatiskuma un prakses sabalansētības principi. Viedoklis, ka joga attīsta tikai lokanību un plastictāti, ir kļūdains.

Protams, ka ir nodarbības, kurās var būt vairāk stiepšanās. Bet praktizēt tādu jogu ilgstoši ir diezgan bīstami veselībai, jo pārstiepti muskuļi un saites var novest pie traumām un locītavu nestabilitātes.
Mūsu nodarbībās prakse ir sabalansēta attiecībā uz muskuļu stiepšanu un stiprināšanu. Lielu uzmanību mēs pievēršam ķermeņa muskuļiem, kuri savukārt ir veselas muguras (it īpaši jostas daļas) pamats. Obligāti strādājam ar līdzsvaru, kas iekļauj sevī darbu ar pēdām. Svarīgs arī darbs ar kakla daļu un plecu joslu.

Plecu joslas muskuļi ir stresoru muskuļi, tie reaģē uz stresu un to uzkrāj. Savukārt pārsprindzināti plecu joslas muskuļi var izraisīt hroniskas galvas sāpes, nogurumu, atmiņas, kocentrēšanās un uzmanības pasliktināšanos, veģetatīvās nervu sistēmas darbības traucējumus (paaugstināta trauksmainība, paniskas lēkmes, tremors), galvaskausa iekšējā spediena paaugstināšanos. Izplatītas sirds-asinsvadu slimības (paaugstināts asinsspiediens, venozās atteces traucējumi, varikoze) arī tiek ņemtas vērā mūsu praksē.
Made on
Tilda