Reproduktīvās sistēmas jogaterapija

Nodarbība sievietēm
Darbs ar mazā iegurņa muskuļiem.
Mazā iegurņa orgānu saslimšanas, noslīdēšanas un venozo sastrēgumu profilakse, intīmo muskuļu stiprināšana.
Intīmo muskuļu treniņš nav modes kliedziens, bet reāla iespēja bez operācijām un medikamentiem atgūt un nostiprināt sievietes veselību, iemācīties vairāk dot un saņemt seksuālās attiecībās, sagatavot muskuļus bērna iznēsāšanai un dzemdēšanai, kā arī atgūties pēc dzemdībām.
Iegurņa pamatnes muskuļu vājumu ietekmē daudzi faktori.

Daži no tiem ir:
- anatomiskās īpatnības
- paaugstināta ķermeņa masa
- mazkustīgs dzīves veids
- hronisks aizcietējums
- hronisks klepus
- smags fizisks darbs
- menopauze
- grūtniecība un dzemdības
- infekcijas slimības
- u.c.

Minētās muskulatūras vājuma sekas un galvenās pazīmes:
- urīna nesaturēšana fiziskas slodze rezultātā, klepojot, šķaudot, smejoties
- hemoroīds
- smaguma, spiedoša sajūta maksts apvidū
- libido samazināšanās
- mazā iegurņa orgānu noslīdējums
- urinācijas un defekācijas problēmas
- sāpes dzimumakta laikā
- u.c.

Iegurņa pamatnes muskuļu treniņš normalizē šo muskuļu tonusu, attīsta spēju labāk tos pārvaldīt, uzlabo asinsriti un gļotādas stāvokli mazajā iegurnī, kas, savukārt, samazina dažādu infekciju izplatīšanos un audu bajājuma risku, kā arī paaugstina libido. Šī ir laba profilakse venozās atteces problēmām mazajā iegurnī (hemoroīds u.c.).

Šī nodarbība nāks par labu visām sievietēm neatkarīgi no vecuma, miesas uzbūves, dzīvesveida.
Made on
Tilda